Zespół Markiewicz Sroczyński Mioduszewski wspiera działalność agencji marketingowych nie tylko pod kątem prawnym ale też publicystycznie. Najnowsza aktualizacja chat GPT-4 i jej konsekwencje dla branży prawniczej i marketingowej to niewątpliwie gorący temat determinujący najbliższą przyszłość na wielu poziomach gospodarczych interakcji. Zachęcamy do lektury tekstu Mec. Marcina Mioduszewskiego opracowanego dla portalu publicrelations.pl: „14 marca na długo zapisze się jako ważna data — OpenAI udostępniło wtedy aktualizację GPT-4, czyli sztucznej inteligencji wspieranej modelem językowym (LLM) o nazwie GPT. Najnowszy model wykazuje „poziom ludzki” w wielu testach i znacząco przewyższa poprzednie wersje. Dostępny jest jako płatna wersja dla subskrybentów ChatGPT+. Co dokładnie uległo zmianie? 👉 Analiza i rozumienie obrazów: GPT-4 obsługuje zarówno tekst, jak i obrazy, podczas gdy poprzednia wersja obsługiwała tylko tekst. 👉 Dłuższa pamięć — GPT-4 ma maksymalną liczbę tokenów wynoszącą 32,768 (w GPT-3.5 było to 4,096 tokenów), co pozwala na przetwarzanie około 50 stron tekstu. Lepsze rozumowanie i dokładność — dzięki większej liczbie danych i pamięci, GPT-4 jest lepszy w rozumowaniu i generowaniu dokładnych wyników. Dodatkowo jest mniej podatny na generowanie niebezpiecznych wyników. W porównaniu do wcześniejszych wersji Chat GPT — GPT-4 znacząco zyskał na jakości odpowiedzi. Model radzi sobie lepiej z odróżnianiem prawdy od fałszu, chociaż wciąż może popełniać błędy i należy o tym pamiętać.” Link do artykułu: https://publicrelations.pl/najnowsza-aktualizacja-chat-gpt-4