ARTYKUŁ ZUZANNY OCHOŃSKIEJ „OCHRONA KONSUMENTA W BRANŻY MODY” W KONTEKŚCIE POSTĘPOWAŃ WYJAŚNIAJĄCYCH PREZESA UOKIK

„Ciekawe wieści płyną do nas z UOKiK – Urząd postanowił przyjrzeć się influencerom i sposobom oznaczania przez nich treści sponsorowanych. Temat ważny i o istotnym wymiarze praktycznym, także w kontekście ewentualnego wprowadzenia konsumentów w błąd w zakresie jakości i pochodzenia produktów.” Zapraszamy do zapoznania się z artykułem Zuzanny Ochońskiej „Ochrona konsumenta w branży mody” opublikowanym w najnowszym numerze Zeszytów Naukowych UJ (153), poruszającym kwestie potencjalnych konsekwencji działań influencerów oraz przedsiębiorców na rynku mody, na przykładzie słynnej „afery metkowej” marki VECLAIM. Pełne brzmienie artykułu Zuzanny Ochońskiej w wersji elektronicznej dostępne przez portal Wolters Kluwer: https://www.wolterskluwer.com/pl-pl/solutions/lex