ARTYKUŁ WSPÓŁAUTORSTWA R.PR. ZUZANNY OCHOŃSKIEJ-BOROWSKIEJ ORAZ APL.ADW. ANNY PIETRZYK Z MARKIEWICZ&SROCZYŃSKI ZATYTUŁOWANY „OZNACZANIE GEOGRAFICZNEGO POCHODZENIA PRODUKTU W CZASACH KONSUMENCKIEGO PATRIOTYZMU”

Właśnie opublikowano 5(11) numer internetowego Kwartalnika Antymonopolowego i Regulacyjnego a w nim artykuł współautorstwa r.pr. Zuzanny Ochońskiej-Borowskiej oraz apl.adw. Anny Pietrzyk z Markiewicz&Sroczyński zatytułowany „Oznaczanie geograficznego pochodzenia produktu w czasach konsumenckiego patriotyzmu”. Artykuł porusza m.in. następujące kwestie: 👉 Czy pochodzenie geograficzne nabywanego produktu należy do istotnych kryteriów podejmowanej przez konsumentów decyzji zakupowej? 👉 Czy zainteresowanie produktami rodzimymi może być wykorzystywane przez nieuczciwych przedsiębiorców? 👉 Jaki sposób oznaczenia geograficznego pochodzenia produktu mógłby potencjalnie zostać uznany za nierzetelny? 👉 Które z powszechnie obowiązujących regulacji mogą stanowić wyzwanie w praktyce obrotu konsumenckiego? iKAR jest to periodyk naukowy wydawany przez Centre for Antitrust and Regulatory Studies (CARS), utworzone na Wydziale Zarządzania UW 21 lutego 2007 r.Cytując za Wydawcą: „Numer 5(11)/2022, poświęcony najnowszym zagadnieniom prawa konsumenckiego został zredagowany przez dr hab. Monikę Namysłowską, prof. UŁ oraz dr Agnieszkę Jabłonowską, post-doc w Instytucie Prawa Prywatnego, Leiden University.” Ogólnodostępny fragment artykułu w formule open access: https://ikar.wz.uw.edu.pl/images/numery/ikar_5_11/iKAR_511-22_4Ochonska-BorowskaPietrzyk.pdf